برند IGTV از سال 2018 به اينستاگرام اضافه شد و فيسبوک قصد داشت با اين نام تجاري محتواهاي ويدئويي را توسعه دهد؛ اما همهچيز بهدلخواه اين شرکت پيش نرفت و استقبال چنداني از IGTV بهصورت مستقل نشد.
حذف آي IGTV بهمعناي حذف کلي اين ويژگي نيست و کاربران مثل گذشته ميتوانند ويدئوهاي IGTV را در فيد اصلي و تب کاوش و پستها مشاهده کنند.
تمام اينها سبب شد فيسبوک در سال جديد ميلادي با آي IGTV براي هميشه خداحافظي و آي IGTV را براي هميشه حذف کند؛ آيي که در گوشهي سمت راستبالاي صفحهنمايش کاربران در برنامهي اصلي اينستاگرام قرار داشت.
هيچ کاربري بهصورت داوطلبانه و دلخواه روي اين آي ضربه نميزد و تمايلي براي استفاده از اين آي و واردشدن به IGTV بهصورت مستقل وجود نداشت.
حذف آي IGTV بهمعناي حذف کلي اين ويژگي نيست و کاربران مثل گذشته ميتوانند ويدئوهاي IGTV را در فيد اصلي و تب کاوش و پستها مشاهده کنند. IGTV امکان بارگذاري ويدئوهاي 10 دقيقهاي را مهيا ميکند و در آغاز راهاندازي قرار بود با يوتيوب رقابت کند؛ اما تا امروز نتوانسته با اين سرويس بزرگ و جذاب ويدئويي رقابت کند. بايد ديد فيسبوک در آينده براي يکهتازي در عرصهي انتشار فايلهاي ويدئويي چه برنامهاي دارد و آيا براي ايجاد تغييرات در IGTV تصميمي گرفته است يا خير.
براي اطلاع بيشتر از آخرين اخبار امنيتي از سايت پرولاين بازديد فرماييد .
منبع : "zoomit.ir"
درباره این سایت